Alimente integrale anti-imbatranire. 5 cele mai bune alimente anti-imbatranire pentru ca pielea sa ramana tanara


Avem un nou guvern cu puteri depline, votat de o largă majoritate în parlament, care a avut imediat şi o primă şedinţă. Aceste alimente anti-îmbătrânire chiar reduc ridurile Scris de Simona Lazar Îmbătrânirea este inevitabilă. Cu toate acestea, nu vrem ca timpul să-și lase amprenta pe pielea noastră.

Alte idei tematice de descoperit Pentru a încetini și a preveni îmbătrânirea prematură este posibil să urmați o dietă reală anti-îmbătrânire, cu alimente specifice anti-îmbătrânire. O dietă care include alimente bogate în vitamine și antioxidanți naturali, leguminoase și fibre întregi, fără a uita un stil de viață sănătos și practicarea multor sporturi. La baza unei diete anti-îmbătrânire există întotdeauna o dietă bogată în alimente anti-îmbătrânirecare furnizează antioxidanți în cantități.

alimente integrale anti-imbatranire tratament pentru cearcanele negre

Pe de altă parte, mâncarea, după cum se știe, reprezintă prima armă de înfrumusețare și prevenire împotriva radicalilor liberiresponsabili cu precizie de îmbătrânirea celulară.

Fiecare celulă umană produce zilnic o astfel de cantitate încât, dacă depășesc un anumit nivel de prag, deschid ușa către îmbătrânirea prematură și stresul oxidativ.

Așadar, să vedem care sunt alimentele care trebuie aduse la masă nu numai pentru a contracara efectul timpului. Vom descoperi că principalele calități ale acestor alimente trebuie să fie menținerea colesterolului ridicat, în special cele rele LDL și menținerea unei pieli strălucitoare și a trăi mult timp și a fi în formă. Rolul omega 3 Printre alimentele anti-îmbătrânire sunt acizi grași esențiali, grăsimi bune conținute în special în pește și ideale pentru menținerea colesterolului la distanță, păstrând elastic pereții venoși.

alimente integrale anti-imbatranire cum să scapi de micile riduri de pe frunte

În plus, acestea contracarează acțiunea radicalilor liberi și ca toate celelalte grăsimi facilitează absorbția vitaminelor solubile în grăsimi, cum ar fi A, D, E, K, cu efect anti-îmbătrânire. De asemenea, stimulează metabolismulcrescând eficiența acestuia în special în arderea grăsimilor și a carbohidraților.

alimente integrale anti-imbatranire crema impotriva ridurilor de expresie

Printre alimentele cele mai bogate în omega 3 se numără peștele albastru precum hașe, macrou, hamsii, hering și somon. Tofunuci și unele uleiuri vegetale, cum ar fi uleiul de semințe de alun sunt, de asemenea, surse excelente.

Cereale integrale și leguminoase La boabele întreginerafinată, ele sunt o excelenta sursa de antioxidanti si vitamine, in special E și B complex precum zinc, cupru și seleniu ideal pentru a contracara radicalii liberi de temut.

Sus 1.

La rândul alimente integrale anti-imbatranire, leguminoasele fără contraindicații speciale și incluse într-o dietă echilibrată sunt printre cele mai bune alimente pentru a accelera metabolismul și a facilita pierderea în greutate. Alimente anti-îmbătrânire: rolul legumelor și al vitaminei C.

Doar o dietă bogată în fructe și legume este capabilă să ofere toți antioxidanții necesari pentru a bloca acțiunea radicalilor liberi: flavonoide, antocianine, polifenoli, potasiu, magneziu, seleniu și zinc, dar și vitamina C, vitamina E și vitamina A. Alimente integrale anti-imbatranire special, vitamina C nu numai că contracarează formarea radicalilor liberi, dar joacă un rol important în producerea de aminoacizi, colagen și hormoni.

alimente integrale anti-imbatranire criolipoliza inainte si dupa

Printre cele mai bogate alimente: pătrunjel, lămâi, crescătoare, portocale, ardei, roșii, broccoli. Experții recomandă să ia aproximativ 2. Orac nu este decât o scară de măsurare a puterii antioxidante a alimentelorîn special a fructelor și legumelor. Alimentele care ocupă primele locuri pe scara Orac sunt: struguri negri.

Migdalele -reprezintă nişte gustări bogate în energie şi nu genereaza colesterol rău datorită sterolilor, de asemenea sunt benefice pentru diabetici reducand zahărul din sânge. Sunt bogate în aminoacizi care susţin nivelul de testosteron şi musculatura în crestere. Migdalele sunt bogate în vitamina E care ajută şi apăra în cazul expunerii prelungite la soare. Intr-un studiu cu voluntari care au consumat 14 miligrame de vitamina E, aproximativ 20 de migdale pe zi şi apoi s-au expus la lumina UV cei care au consumat migdalele nu au avut de suferit arsuri solare faţă de cei care nu au consumat deloc. Şi pentru ca vitamina E este un antioxidant puternic, de asemenea, menţine arterele sănătoase şi luptă împotriva radicalilor liberi.