Ouăle fierte la micul dejun. Ce secret conțin

Micul dejun este de departe cea mai importantă masă a zilei. În acest sens trebuie să avem în vedere că mâncarea care o consumăm să fie cât mai sănătoasă și să ne asigure energia de care avem nevoie pentru intreaga zi. Putem afirma că există extrem de multe alimente care ne asigură această energie, plus o sănătate de invidiat. Unele dintre cele mai bune alimente care le putem consuma în cadrul micului dejun sunt ouăle fierte. Acestea au numeroase beneficii pentru organismul nostru.

1. Ouăle fierte sunt foarte consistente

În cadrul primei mese a zilei avem nevoie de o alimentație destul de consistentă. Asta deoarece ne așteaptă o zi extrem de grea și organismul nostru va trebui să facă față cu brio la toate încercările. Pentru a putea face asta este recomandat să consumăm 1-2 ouă fierte în cadrul primei mese a zilei. Acestea ne diminuează extrem de mult senzația de foame, plus că sunt și foarte sănătoase.

2. Ouăle fierte sunt bogate în proteine și în vitamina D

Trebuie să precizăm faptul că ouăle fierte ne asigură aproximativ 12% din necesarul zilnic de proteine de care corpul nostru are mare nevoie, de aceea aceste alimente trebuie consumate la micul dejun. De asemenea, ouăle fierte sunt extrem de bogate în vitamina D, una dintre cele mai bune vitamine pentru organismul nostru.

3. Alte beneficii ale consumului de ouă fierte la micul dejun

Datorită faptului că au foarte multe proteine, ouăle fierte nu afectează nivelul colesterolului și acest lucru nu poate decât să ne bucure. De asemenea, ouăle fierte sunt extrem de bune și pentru persoanele care urmează o cură de slăbire. Trebuie precizat faptul că există câteva rețete pentru slăbit cu ajutorul ouălelor fierte. Totodată, dacă alegem să consumăm în medie 2 ouă la micul dejun, trebuie să știm că acestea aduc beneficii părului și unghiilor, în sensul că le fac mult mai rezistente.

În ciuda faptului că sunt extrem de bune pentru organism, ouăle fierte nu trebuie consumate în exces, deoarece pot creea anumite neplăceri ficatului. Este recomandat un consum de 1-2 ouă fierte în cadrul micului dejun. În final trebuie să precizăm că ouăle fierte se pot asorta cu diferite legume proaspete și astfel micul dejun va fi mult mai sănătos și consistent. Poftă bună!

sursa: bunadimineata.ro

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*