Cele mai bune alimente de consumat împotriva îmbătrânirii


Topul alimentelor care luptă împotriva îmbătrânirii tenului

Pepenele rosu Te ajuta prin continutul de licopen, un puternic antioxidant care lupta impotriva radicalilor liberi. Contribuie la reducerea inflamatiilor si unde mai pui ca e prietenos si cu silueta.

hormoni anti-imbatranire pentru femei

E adevarat ca, daca nu ai pepene proaspat, il gasesti sub forma de sucuri sau sorbet. E bine sa tii minte, in orice caz, ca fiecare felie de pepene consumata contribuie la mentinerea tenului frumos.

Frunzoase diferite tipuri de legume cu frunze verzi Salata verde, rucola, valeriana, spanacul, untisorul, leurda, frunzele de praz sau kale — toate acestea contin luteinacare mentine nivelul de hidratare al pielii si lupta impotriva ridurilor.

🍀 7 Alimente Care Ne Imbatranesc cel mai mult - Eu stiu TV

Mai mult, studiile arata ca o salata verde consumata zilnic, chiar la fiecare masa, te ajuta sa scazi riscul de a dezvolta cancer de piele. Spanacul este un bun aliment care hidrateaza si este bogat in antioxidanticare ajuta la oxigenarea tesuturilor din tot corpul.

cele mai bune uleiuri anti-imbatranire

In plus, spanacul este o sursa buna de vitamine, precum vitaminele A, C, E si K, de magneziu, de fier si de luteina. Pentru ca are un continut mare anti-îmbătrânire și suprapopulare în China vitamina C, aceasta leguma sporeste productia de colagen, pentru a mentine pielea ferma si catifelata.

Avocado Este un fruct bogat in acizi grasi esentiali, care lupta contra inflamatiei din corp si care contribuie la o piele supla si catifelata.

Totodata, avocado contine numerosi nutrienti esentiali care pot preveni efectele negative ale procesului de imbatranire.

  • 6 alimente cu efect anti-aging
  • Unul dintre alimentele recomandate de medicul francez este usturoiul, bogat în antioxidanţi, vitamine, fibre, minerale şi oligoelemente.

Un studiu clinic a aratat ca, de fapt, concentratia de carotenoide din piele este in mod direct asociata cu aportul sau cantitatea de fructe si legume.

In plus, biodisponibilitatea mare a luteinei si a zeaxantinei din avocado ar putea sa ajute la protejarea pielii impotriva daunelor produse de radiatiile ultraviolete UVcat si de radiatiile vizibile1.

masca de fata pt riduri

Mai multe studii preclinice sugereaza si ca anumite componente din avocado ar putea proteja sanatatea pielii, grabind vindecarea ranilor si reducand daunele radiatiilor UV. Afine Sunt fructe bogate in vitaminele A si C, insa micutele afine mai contin si un antioxidant care lupta contra imbatranirii, numit antocian mai intalnesti aceste termen si cu pluralul antocianine.

Este vorba de un pigment care le da afinelor acea culoare frumoasa de albastru. Acesti antioxidanti puternici pot sa protejeze pielea impotriva daunelor produse din cauza soarelui, stresului si a poluarii, moderand raspunsul inflamator si prevenind pierderea colagenului2.

FOTO Sytuku. Dincolo de creme scumpe şi cosmetice pentru acoperirea micilor imperfecţiuni, alimentele pot contribui semnificativ la îmbunătăţirea aspectului pielii. Ştiri pe aceeaşi temă Topul alimentelor anti-îmbătrânire: regenerează-ţi piela şi ţine ridur

Nucile sau fructele cu coaja lemnoasa Multe tipuri de nuci, in special migdalele, sunt o sursa extraordinara de vitamina E, care poate sa ajute la repararea tesuturilor din care e alcatuita pielea, retin umezeala hidratarea in piele si protejeaza pielea de radiatiile UV. Nucile romanesti contin chiar acizi grasi Omega 3 cu proprietati antiinflamatoare, care pot sa cele mai bune alimente de consumat împotriva îmbătrânirii in mai multe sensuri: Omega 3 intaresc membranele celulelor din piele protejeaza impotriva daunelor razelor soarelui ofera pielii o stralucire aparte, mentinand astfel bariera naturala a acesteia.

Dreher, Adrienne J. Pentru a comenta este nevoie de autentificare.