Fitness pentru fata de la riduri


fitness pentru fata de la riduri

Gimnastică facială pentru ten fără riduri 24 octombrie Timp estimativ: ~1 min. Faţă Distribuiţi Știai că și pielea poate da semne de sedentarism?

fitness pentru fata de la riduri

Odată cu înaintarea în vârstă, forța gravitațională nu iartă: trage obraji în jos, coboară pleoapele şi colţurile gurii, fața capătă un aer trist, pomeții pierd din volum.

Pentru lipsa de tonus la nivelul tenului poți face o dată pe săptămână câteva exerciţii care stimulează circulaţia sangvină, păstrând elasticitatea celor 34 de muşchi ai feţei: Începe cu un masaj delicat al tenului, efectuat cu o cremă hidratantă.

fitness pentru fata de la riduri

Acesta va pregăti tenul pentru mișcările un pic mai ferme care urmează: Contra ridurilor de pe frunte Ridică sprâncenele, cum faci atunci când te miri. Păstrează poziția timp de trei secunde, apoi relaxează. Repetă mişcarea de 20 de ori.

Închide ochii strângând bine pleoapele, timp de două secunde, apoi deschide-i. Repetă de zece ori.

fitness pentru fata de la riduri

Pentru mușchii din jurul gurii În acea regiune sunt concentraţi cei mai mulţi muşchi faciali. Pentru a-i antrena, umflă obrajii, numără până la zece, apoi elimină aerul brusc.

Apatie În lupta pentru păstrarea tineretului, femeile folosesc multe mijloace. Toate tipurile de creme și măști, proceduri de salon, ale căror costuri sunt destul de ridicate și așa mai departe.

Rostește într-un ritm lent: a, e, i, o, u, de câteva ori, apoi cască fals de câteva ori. Împotriva bărbiei duble Împinge maxilarul inferior înainte, cât poți de mult, încercând să-ţi atingi nasul cu buza de jos.

fitness pentru fata de la riduri

N-o să poți, dar tot încercând, faci un exercițiu excelent pentru eliminarea bărbiei duble. Repetă acest truc zilnic. Zâmbetul este și el un excelent antidot împotriva gușei.

Carnetul de lucru al autorului Premii pentru studenții cu cel mai bun rezultat Cursuri online oricând și oriunde Verificarea temelor pentru acasă și sprijinul curatorului Lady Youth Frumusețe naturală - Gimnastică pentru față - în special pentru tine Odată cu apariția pliurilor nazolabiale, fața arată cu 10 ani mai în vârstă, strică aspectul și supără fiecare femeie.

Mai mult, tonifică și obrajii, deci zâmbește de câte ori ai ocazia și chiar când nu-ți vine. Încheie gimnastica facială așa cum ai început-o: cu o scurtă sesiune de masaj care va detensiona muşchii şi va revigora ţesuturile: ciupeşte uşor toate zonele feţei, apoi masează obrajii de la linia maxilarului în sus.

fitness pentru fata de la riduri

Cu buricele degetelor masează buzele, pielea din jurul gurii, apoi aripile nasului şi fitness pentru fata de la riduri, din centru către tâmple.