Primele zece alimente anti-îmbătrânire. Despre Hillary Krupa, NHC


primele zece alimente anti-îmbătrânire

Ardei gras roșu S-a demonstrat că o dietă bogată în alimente bogate în antioxidanți reduce și încetinește în mod natural semnele îmbătrânirii. Aceste alimente delicioase pot fi consumate în mod regulat pentru a ușura efectele îmbătrânirii asupra întregului corp, de la piele la articulații, până la creier.

Atâtea alimente anti-îmbătrânire sunt delicioase și sunt ușor de încorporat în dieta dvs.

primele zece alimente anti-îmbătrânire

Afine Afinele sunt un adevărat superaliment bogat în vitamine A, B și C. Cea mai importantă componentă a afinelor este antocianinele, un compus arătat că limitează daunele celulare cauzate de radicalii liberi, încetinind daunele legate de vârstă ale celulelor creierului. Persoanele cu vârsta peste 40 de ani pot mânca afine zilnic pentru a îmbunătăți memoria și a încetini apariția ridurilor.

Top 10 alimente anti-îmbătrânire pentru a se încadra în dieta ta by Mark Stibich, dr Share on Facebook Share on Twitter Aceste alimente anti-îmbătrânire vă vor ajuta să vă mâncați calea spre o speranță de viață mai lungă. Adăugați aceste alimente delicioase în dieta zilnică și veți reduce riscul de îmbolnăviri și de probleme legate de vârstă. Doar alegeți una sau două pentru a adăuga în fiecare săptămână. Se amestecă un pic de guacamole sau felie câteva la salata ta pentru un tratament anti-îmbătrânire. Avocadosul este unul dintre cele mai bune alimente din jurul anti-îmbătrânire și longevitate.

Ciocolata neagra Liniile directoare dietetice arată că consumul zilnic de o mică cantitate de ciocolată neagră poate fi bun pentru inima ta și oferă beneficii mentale. Ciocolata este bogată în calorii, așa că limitează-te la un pătrat sau două pe zi.

primele zece alimente anti-îmbătrânire

Brocoli Consumați zilnic acest superaliment plin de vitamine A și C, antioxidanți, fibre, folat, calciu și luteină pentru a obține cele mai bune rezultate. Vitamina C este principala vitamină utilizată în producția de colagen a pielii, care încetinește apariția ridurilor.

primele zece alimente anti-îmbătrânire

Alți nutrienți găsiți în broccoli ajută la păstrarea memoriei și la combaterea descompunerii celulelor creierului legate de vârstă. Somon Somonul consumă cantități mari de astaxantină din dieta lor de alge și puteți beneficia de acest antioxidant atunci când mâncați peștele.

Studiile clinice au dovedit efectele anti-îmbătrânire ale astaxantinei; s-a demonstrat că luptă împotriva deteriorării celulare a ADN-ului cauzate de oxidanți, una dintre cele mai eficiente căi de încetinire a semnelor îmbătrânirii.

Cele mai bune alimente cu efecte anti îmbătrânire

Somonul are, de asemenea, doze mari de acizi grași omega 3, care ajută la ușurarea durerilor articulare și la creșterea funcției creierului. Avocado Toată lumea vorbește despre acest superaliment în ultima vreme și din primele zece alimente anti-îmbătrânire întemeiate.

Top 10 alimente anti-îmbătrânire pentru a se încadra în dieta ta

Consumul unui avocado la micul dejun este util pentru controlul greutății, iar fructul este plin de fitochimicale care încetinesc semnele îmbătrânirii la nivel celular. Acizii grași mononesaturați din avocado sunt esențiali pentru menținerea sănătății inimii și arterelor.

primele zece alimente anti-îmbătrânire

Spanac Spanacul este de mult timp unul dintre alimentele de top pentru o dietă sănătoasă. Poate fi consumat crud într-o salată, primele zece alimente anti-îmbătrânire sau sotat.

primele zece alimente anti-îmbătrânire

Acest verde cu frunze oferă vitamine A, C, E și K și magneziu, luteină și fier. Fierul este necesar pentru o inimă sănătoasă și un flux sanguin puternic. S-a demonstrat că vitamina K reduce inflamația articulațiilor cauzată de artrită.

Alimentele anti-îmbătrânire sunt bogate în antioxidanți, ceea ce înseamnă că ne pot menține atât mai sănătoși, cât și mai tineri. Care sunt antioxidanții? Prin definiție, antioxidanții sunt substanțe capabile să retardeze sau să inhibe oxidarea unui substrat oxidabil. Antioxidantii ajuta la lupta impotriva radicalilor liberi.

Nuci Nucile sunt o sursă excelentă de vitamina E, care ajută la repararea leziunilor pielii, hidratarea și prevenirea deteriorării UV. Migdalele au o doză deosebit de mare de vitamina E și sunt sănătoase pentru a mânca în cantități mici în mod regulat. Nucile conțin o cantitate mare de omega 3 care ajută la încetinirea apariției ridurilor și îmbunătățește funcția creierului.

  • Top 10 alimente cu puternice efecte anti-aging beautymaster Oare putem încetini îmbătrânirea?
  • Cremă pentru îndepărtarea ridurilor pentru tineret

Rodie Oamenii mănâncă rodii pentru proprietățile lor de vindecare de secole. Au foarte multe niveluri de vitamina C, pe care organismul o folosește pentru a produce colagen și pentru a determina producerea celulelor pielii.

Top zece alimente anti-îmbătrânire

Fructul conține, de asemenea, punicalagin, un compus care demonstrează că încetinește îmbătrânirea celulelor pielii și reduce rigiditatea și durerea articulațiilor. Fig Smochinele conțin flavonoide și polifenoli care arată că ajută la prevenirea diferitelor condiții legate de stresul oxidativ, cum ar fi problemele neurodegenerative.

  • WhatsApp Legumele verzi ajuta la contracararea efectelor imbatranirii Lumea incearca sa manance sanatos pentru a preveni aparitia bolilor, insa care alimente se afla in top 10 alimente anti-imbatranire ce pot fi consumate pentru mentinerea sanatatii organismului si pielii?
  • Anti crema fermitate riduri

De asemenea, sunt bogate în vitamina C care, după cum sa menționat, ajută la prevenirea sau încetinirea apariției ridurilor. Ardei gras roșu Ardeiul gras roșu conține antioxidanți puternici numiți carotenoizi, care domnesc în lupta împotriva îmbătrânirii.

Sus 1. Iaurt Consumul zilnic de iaurt va ajuta sa traiti mai mult, datorita continutului crescut de "bacterii bune" sau culturi vii, care contribuie la mentinerea sanatatii digestive si scade incidenta afectiunilor intestinale care sunt favorizate de inaintarea in varsta. Continutul bogat de calciu al iaurtului previne aparitia osteoporozeio alta afectiune careia i-ati putea cadea victime, in special daca sunteti femeie. Ulei de masline Uleiul de masline este un aliment extrem de sanatos, calitatile lui nutritive avand un rol esential in mentinerea sanatatii inimii si prevenirea mai multor tipuri de cancer. Continutul bogat de polifenoli imbunatateste starea de sanatate si favorizeaza longevitatea organismului.

Acestea sunt antiinflamatoare și ajută la prevenirea deteriorării solare, ceea ce poate determina îmbătrânirea rapidă a pielii. Nivelurile ridicate de vitamina C din ardei vă vor menține proces de rupere celulară anti-îmbătrânire tânără și vă vor menține sănătos.